23/05/2011

ezpainen inguruan...

zure soinekoa erantzi

eta lentzeria guztia

mediak izan ezik


sofan etzanarazi

hankak igo

eta

zure "ezpainetan"

muxu ematea

gustukoa dut


zure ezpainen alboetan

uzten dut nire arrastoa

lasaitasunez

zure alutxoa inguratzen

zure alutxoraino hurbiltzen


presarik ez dut

eta zoratzen zaitut

esperoan

mingaina aluan noiz sartzeko zain

mingainarekin klitoria noiz dastatzeko

zain


minutu luzeak ematen ditut

alutik izterretara

izterretatik alutxora


eta gehiago ezin duzunean

orduan hondoratzen dizut

mingaina zure alutxo bustian

eskuak zure izterretan bermaturik

eta jaten zaitut

presarik gabe,

zure zukua dastatuz


zoratzen zaitut

baina gehiago nahi dut

eta mingaina klitoriaren gainera daramat

eta atzamar bat zure ipurtzulora eraman


eta zure dardarek

esaten didate

korritu zarela

nire aho bustian

eta ikaragarria

iruditzen zait


(nik ere busti dut nire praka)...

Sem comentários: