18/05/2011

4 + 1

Kabaretariak hasiera besterik ez du kontatu, izan ere, benetako jolasa, ondoren etorri baitzen.
Proposamen, galdera bota ondoren, Lore eta biok irri maltzur bat bota genion elkarri. Nik lurretik altxatu, telefono mugikorra hartu eta dei galdu bat egin nuen. Bitartean, Lorek Kabaretariariaren esku eta hankak askatu zituen.
-Lotsatia al zara? - Galdetu zion Lorek.
-Bai – Erantzun zuen berak
-Ba gaur lotsa guztiak galdu beharko dituzu... - Esan nion nik


Orduan etxeko atea jo zuten. Kabaretaria urduritu egin zen eta salto batean lurreko arropa janzten hasi zen. Lorek atzetik goxo besarkatu zuen eta...


-Lasai politta, bisita honetarako ez duzu arroparik behar eta...

Lore eta biok Beñati proposamen bat bota genion... bere argazki kamerarekin etorri eta ea guri argazki sesio bat egingo ote zigun. Berak baietz... noski.
Dena prestatu bitartean kanpoan egoteko eskatu genion, Kabaretaria eta Beñat jolasaren nondik norakoak jakin gabe. Bukatzean dei galdu bat egingo geniola hori besterik ez genion esan.
Atea, biluzik nengoela, ireki nion Beñati. Atzean nor zegoen konturatu gabe besarkatu eta muxu luze bat eman zidan.

-A ze ongi etorria... nago argazki sesio honekin asko disfrutatuko dudala, polit hori!
-Bai, gaur lau gara eta bostgarrena zure kamera. Zer diozu?

Gelan, jantzita zegoen bakarra Beñat zen.

-Orain zu zara gidari, nahi duzuna egingo dugu. - Bota zuen Lorek.

Beñatek Lore ikaragarri gustukoa zuen/du, eta nik hori banekien/badakit. Ez dakit momentu horretan bera zer pentsatzen egongo zen, baina, lizentzia txiki bat hartuta... nago, Lore Kabaretariaren ondoan biluzik ikustearen kolpe horrekin zutitu zitzaiola zakila.

-Bista eder hauek ikusita, ta argazkilaria neu naizenez... mmm... esaten ditudan posturak egin beharko dituzue. Hori izango da nire lana ordaintzeko eskatzen dudan gauza bakarra. - Eta Beñatek irri egin zuen.

Lore Kabaretariarekin enroiatzen hasteko esan zien aurrena, eta ni haien parean jartzeko hankak apur bat irekiak nituela. Guztiok biluzik Beñat izan ezik.
Beñat nire atzean jarri zen eta hor hasi zen kamerari tiroka, nire hanken artean ikusten zen irudiaren bila. Ni zoratzen nengoen ikusten eta sentitzen ari nintzenarekin. Ezin nintzen mugitu, eta nire hankarteak izugarrizko gosea zeukan. Beñat argazkiak toki desberdinetatik hartzen zituen eta tarteka kameraren hotza sentitzen nuen nire azalean, baita bere azala nirearen kontra, “nahi gabe” argazki iheskor bat egiten zuenean. Aurreko irudia gainera txortaldi basati batena zen. Lore egoerarekin guztiz beroturik zegoen, eta hala jarduteko agindu zion Kabaretariari:

- Zure blogeko sarrera horietako batena egidazu hemen, ilustrazio polita sor dezagun.

Detaile bi emango ditut eta ea zein kontakizun den asmatzen duzuen... Lubrikante pote bat, plug bat eta sofa erosoa.
Sarrera zein zen asmatu nuenean, zoratu nintzela uste dut. Eta halako zerbait esan nion Beñati:

-Agintzen didaten guztia betetzeko ez naiz jaio... sentitzen dut, orain ni izango naiz argazkilari.
-Hitz horien esperuan nengoen, ttiki!
-Poltsoan altxor txiki bat neukan zurekin jolasteko, baina modu gordinean dastatu nahi zaitut gaur.

Kabaretaria eta Loreren plazer soinuen artean kendu nion arropa guztia Beñati.

-Buff... ez dut gehiegi iraungo...- Esan zidan Beñatek begiekin nire gorputz biluzia irentsiz.
-Lasai nik ezta...

Muxuka hasi ginen. Aurrekoa jateko gogoa eta beroa dugunetan bezala. Bere esku eta gorputzarekin azaleko zati guztiak estaltzen zizkidan. Sofan esertzeko agindu nion eta hala egin zuen Beñatek. Lore eta Kabaretariaren gorputzak leihoari begira zeuden bata bestearen atzean. Ni Beñaten gainean eseri nintzen eta bere zakil eder eta gogorra segituan sartu zen nire alutxo bustian. Lau kolpetan iritsi ginen biak batera, eta aspaldian eduki dudan orgasmorik potenteena eduki nuen.

Aurreko minutuan bizitako desio guztiaren tentsioa modu ezin ederragoan eztanda egin zuen Beñatekin batera.

Kabaretaria eta Lore?! Ba oso oso gustura bukatu zuten ere! Blogean bilatu erantzuna...
Ah, ta argazkirik politena... lauron artean sortu genuena...









Lizar


1 comentário:

Beñat disse...

Horixe ba, garai berrietara egokituz... denok ondo BILDUta!