06/05/2011

Pagoen artean

Zelai hartan geunden, pagoen artean. Buelta txiki bat ematera atera ginen. Bidean hizketan egon ginen. Pagoen artean sartu eta galduta bezala genbiltzan. Goizeko eguraldi onaz goxatuz.

Bat-batean esan zenidan:

- Biluztuko zinateke niretzat?
- Non? Hemen?
- Bai, jakina. Hemen eta orain...
- Zure desioa hori bada... zergatik ez?

Zu zuhaitz baten azpian eseri eta ni zure aurrean, astiro-astiro biluzten hasi nintzen: zapatilak eta galtzerdiak, kamiseta, galtza, galtzontziloak.
Guztiz biluzik geratua nintzen eta nire zakila tentetzen hasia zen, gogortzen.

- Ba al dakizu zer nahi dudan orain?- galdetu zenidan.
- Zer?
- Ikusi nahi dut nola masturbatzen zaren, hemen, zuhaitz hauen artean, niretzat...
- Eta nola egitea nahi duzu?

Irribarre maltzurra egin zenuen. Zure lekutik altxatu, esku batekin nire zakila hartu eta, zakilatik goxo-goxo tiraka pago baten albora eraman ninduzun. Zuhaitzaren kontra jarri zenidan, nire sorbalda zuhaitzaren gainean jarrita. Han utzi eta aurrean eseri zinen zu.

- Horrela nahi dut- esan zenidan- erakutsi nola egiten duzun.

Ni guztiz beroturik nengoen, eta eskulanekin hasi nintzen. Esku batekin nire barrabilak laztandu bitartean, bestearekin zakila astintzen hasi nintzen, zure begiei so eginez.

- Korritzear zaudenean abisatu, mesedez- esan zenidan.

Eta gehiago berotu ninduten zure hitzek.

- Eta hatz bat ipurdian sartuko bazenu?- galdetu zenuen.

Barrabiletan neukan eskua atzera eraman eta hatz bat sartu nuen nire ipurditxoan. Orduan, zu gehiago hurbildu zinen niregana, nire aurrean belauniko jarri eta zure esku batean sartu zenituen nire barrabilak, nik zakila astintzeari ekin bitartean.

- Uste duuuut... - esan nizun- korritzera noala...

Zure eskuarekin nire barrabilak pittin bat estutu eta esan zenidan:




- Ez, oraindik ez.

Ahoa ireki zenuen, mihia pixka bat atera eta esan:

- Orain bai, nahi baduzu... baina ongi apuntatu eta sari bat emango dizut.... gaizki apuntatu eta... beste zigor bat...

Nik, atzeko eskua ipurditik kendu eta zure kokotsaren azpian jarri, horrekin zure burua pittin bat altxatu, zakila zure aho zabalerantz zuzendu eta zakilaren punta zure mihiaren gainean jarri, zakila gogor astindu eta horrela isuri nintzen zure ahoan...

Zure ondoan belauniko erori nintzen. Zuk musu eman eta nire zaporea dastatu nuen zure ahoan.

- Uste dut saria irabazi duzula- esan zenidan...

2 comentários:

Lizar disse...

mmm... pagadi hori imagina dezaket, pagorik gabe bi gorputzen beroaz...

Lore disse...

Saria zein izan zen jakiteko irrikaz nago...