10/05/2011

Opari bat

Egun berezia zen zuretzat eta opari bat egin nahi nizun. Zure etxera hurbildu nintzen eta ardo pare bat hartu genuen. Opari bat nuela zuretzat esan nizun, baina jasotzeko biluztu behar zinela.


Hala egin zenuen, poliki poliki nire aurrean biluztu.


- Eta orain?- galdetu zenidan.


Nik ohean etzateko esan nizun, buruz behera.




Ohean etzan zinen eta nik zapi goxo batzuk atera eta hankak ohera lotu nizkizun, eta eskuak atzean, sorbaldan loturik.

Horrela egonda ni ere biluztu nintzen eta zure sorbaldaren gainean jarri.

Masaje xuabe batekin hasi nintzen, zure lepoan, zure sorbaldetan. Gero, burua makurtu eta mingainarekin jarraitu nuen zure azalaren gainean. Sorbaldetan hasi ipurmasailetaraino.

Ipurmasailen inguruan tarte luze bat eman nuen, mihiari bueltak emanez, zure desioa areagotuz.

Eta gutxien espero zenuenean uzkirantz zuzendu nuen mingaina. Nire mingainarekin zure uzkiaren inguruan beste tarte luze bat jolasten egon nintzen, zure plazerezko intziriak entzun bitartean. Eta bide batez eskua sartzen nuen zure hanken azpitik eta alutxoa laztantzen nizun.


Mingaina ipurdian, eskua alutxoan.


Baina gradu bat gehiago igo nahi nuen tenperatura. Orduan begiak estali nizkizun. Zuk ezin zenuen ikusi baina nik bibragailu txiki atsegin bat atera nuen eta horrekin berriro zure uzkirantz jo nuen. Bibragailua ongi lubrikatua ipurdian sartu nizun eta bibrazioez gain nik ere zirkuluak egiten nituen zure barrualdean. Bitartean, nire beste eskua zure klitoria ari zen laztantzen.


- Uste dut ipurditxoa prest duzula- esan nizun.


Eta orduan (zuk oraindik ikusi gabe) tamaina ertaineko plug bat atera eta zure ipurdian sartzen hasi nintzen. Plug osoa sartu eta hantxe utzi nizun, barruan. Orduan zakila zuzendu nuen zure alutxorantz eta irrits egin zuen zure barruan. Kolpe bakar batez sartu nizun barruraino.


Nire eskuekin zure esku lotuak hartu eta nire gerria aurrera eta atzera hasi nintzen mugitzen. Eta nire mugimenduekin, zure aluan sartzeaz gain, zure ipurdiko pluga ere jotzen nuen. Nik ere aitortu behar dut guztiz beroturik nengoela eta zu baino lehenago iritsi nintzela. Halere, kondoia aldatu eta oraindik gogor-gogor nengoenez zure alutxora itzuli nintzen eta berriro sartzeari-ateratzeari ekin nion. Eta oraingo honetan zu ere iritsi zinen, intzirien ozenen artean.


- Gustatu al zaizu oparia?

2 comentários:

Anónimo disse...

uuuf...
bai...

Anónimo disse...

Opari ederrak egiten dituzu Kabaretari!!