23/10/2007

"...eta nik ere badakit nola jartzen zaren imajinatzen nauzunean. Nola egingo dudan galdetzen diozu zure buruari. Eta imajinatzen duzu nire zakila nire eskuen artean. Eta nik imajinatzen dut nitaz ari zarela pentsatzen eta berotzen zarela eta azalpen praktikoak ematen dizkizudala. Orduan hankatartea gogortzen zaidala ohartzen naiz. Eta esku batekin hartzen dut handitutako zakila eta mugimendu motelekin gora eta behera hasten naiz, beste eskuarekin barrabilak laztantzen ditudan bitartean eta zutaz pentsatzen dudan bitartean..."

2 comentários:

Anónimo disse...

eta nik aitortu behar dut halakoak irakurtzean katxonda ere jartzen naizela... beraz ez dizuet esango nola jartzen naizen gustukoa dudan mutiko bat horrelako lanetan imajinatzean...

Anónimo disse...

Gustoko dudan mutila...lanean hasten denean nire aurrean..nik ere eskulanetan hastea nahi dut...hezetu egiten naiz bere eskuen mugimenduekin batera...nola disfrutatzen duen ikusten...eta nik ezin ikutu dudala jakinda...berotzen naiz.