29/04/2008

Ohean etzan zara.
Mediak eta ligeroa besterik ez daramazu.
Bizkarra eman didazu eta jolasten hasi zara.
Zer duzu eskaintzeko?
Berehala ohartzen naiz asko dela.
K-Y lubrikante potea hartu eta zure hatzak busti dituzu.
Nire erekzioaren gainean zabaldu duzu.
Gero eskua potean berriro sartu eta hatzak ipurzulora
eraman dituzu.
Uzkian jolasten eman duzu tarte txiki bat.
Hatz erakuslearekin, barrura eta kanpora
niri begira zauden bitartean.
Lau hankatan jarri zara
eta zure hatzek bidea seinalatu didate.
Ohean, zure atzean jarri naiz,
eta nire zakila zure zulo estura zuzendu dut.
Hasieran punta besterik ez,
gero zakil erdia.
Azkenean, hondoraino.
Burua almohaden artean daukazu
eta zure ipurmasailak eskaintzen dizkidazu
eta zure ipurzulotik sartzen naizen bakoitzean
zure plazer oihuek gero eta gehiago berotzen naute.
Sartzen naizen bitartean zure titiak laztandu ditut.
Zure titiburuak gogor gogorrak daude.
Eta hitz zikinak oihukatzen dizkidazu.
Eta zure eskua zure klitorian dagoela ohartu naiz.
Eta plazerez oihu egiten duzu.
Eta lehen aldiz
zure atzeko zuloan isuri egin naiz.
Eta lehen aldiz
zure atzeko zuloan isuri egin zara...

1 comentário:

Anónimo disse...

Azken aldi hontan egin dudan txortaldirik hoberena atzetik izan da. Ondo eta lasaitasunez eginez gero gozatua bat da...