09/07/2008

Etxean elkartu ginen...

Etxean elkartu ginen. Ardo trago batzuk hartu ondoren sofan eseri ginen eta etxea girotzeko Louis Amstrongen tronpeta-musika goxoa ozen-ozen jarri nuen. Kafeari txupito bat patxaran jarraitu eta ohartu nintzenerako bere eskua nire kremailera gainean zegoen.

Kremailera ireki zidan eta nire zakila kanpoan geratu zen, gogor-gogorra. Sofatik altxatu zen eta nire zakiletik hartuta oheraino eraman ninduen.

Nire aurrean arropa eranzten hasi zen. Lehen, jeansak jaitsi zituen, tanga fina begibistan utziz. Gero kamiseta eta bularretakoa erantzi zuen. Soilik tanga jantzita geratu zen.

Orduan, lau hankatan jarri zen ohearen gainean eta nik tanga kentzeko agindu zidan. Bere ipurmasail borobil ederrak aurrean nituela arropa erantzi nuen nik. Gero berarengana hurbildu eta bere tangarekin jolasten hasi nintzen, bere ipurmasailak laztantzen nituen bitartean. Tanga jaitsi nion astiro-astiro nire mihiak ipurmasailak miazkatzen zuen bitartean eta nire eskuek bere titiak laztantzen zituzten bitartean. Jolas berri bat nuela esan nion eta berarekin probatu nahi nuela. Beraz, dildo txiki bat atera nuen. Atzeko zulotik jolasteko erabiltzen diren horietako jolas bat, hain zuzen ere. Lubrikantea hartu eta nire atzamarra sartu nion atzetik. Horrela jolastu genuen minutu batzuk, gehiago eskatu zidan arte.

Orduan dildoa hartu eta poliki-poliki, berak markatzen zidan erritmoan, bere ipurtzuloan sartzen hasi nintzen. Bere eskuek gero eta gehiago zabaltzen zituzten ipurmasailek eta bere burua almohadan paratuta zuela, horrela jarraitzeko erregutzen zidan. Nik presarik ez nuen eta horrela jolastu nahi nuen, nire zakila gero eta handiago egiten zen bitartean. Dildoa barrurantz sartzen nion poliki. Eta zentimetro batzuk aurrera egin eta berriro ateratzen nuen, berriro sartzen jarraitzeko. Berea ahotsak disfrutatzen ari zela esaten zidan. Eta halako batean dildo osoa bere ipurtzuloaren barruraino ailegatu zen. Bere eskuek almohada hartu zuten gogor eta ea festan ez nuen parte hartu behar galdetu zidan.

Minutu pare bat zer egin ahal nuen pentsatu ondoren, laster, erabaki bat hartu nuen. Eta dildoa barruan zuela, beste zuloan, bere alutxoan sartu nion zakila. Nire eskuek bere titiak heltzen zituzten eta bera zen atzera-arrera egiten zuena. Aurreko ikuskizunak asko berotu ninduen eta postura horretan larrua jotzen ez nuen luzaro iraun. Hala eta guztiz ere, korritu egin zela aitortu zidan.

Ohean botata jarraitu genuen laurden bat-edo . Beste bat egiteko kapaza zara? Galdetu zidan. Nik ezetz erantzun nion, baina berak zerbait bururatzen zitzaiola esan zidan. Orduan ni lau hankatan jarri ninduen (bera lehen zegoen modu berean) eta dildoa hartuta, lubrikantea bota ondoren nik egindako jolasak errepikatu zuen nire ipurtzuloan. Dildoa nire barruan nola sartzen zen sentitu eta handik gutxira gogor-gogorra neukan berriro nire hankartea. Dildoa atera zidan ipurtzulotik eta aulki batean jarri zuen.

Aulkiraino eraman ninduen eta bere eskuen laguntzarekin dildoaren gainean esertzera behartu ninduen astiro-astiro. Aulkian esertzen nintzen bitartean sartzen zen dildoa nire ipurtzuloan. Eta horrela geratu nintzen, aulkian eserita, dildoa nire barruan nuela. Orduan, aurrez aurre eseri zen nire gainean. Nire zakil handitua hartu eta bere alutxoan sartu zuen, nire izterren gainean esertzen zen bitartean. Bere alutxoaren hondoraino sartu zuen nire zakila eta ni ezin goxoago nengoen. Mugimendu zirkularrak egiten zituen bere gerriarekin eta mugimendu horiek egitean, bere gerria eta bere aluaren goxotasuna nabaritzeaz gain, dildoa nabaritzen nuen nire atzeko partean. Bere titiburuak ere jaten hasi nintzen.

Orduan gogoratu nintzen beste dildo bat nuela. Pack bat zela. Eskua luzatu nuen mesanotxeraino eta bigarren dildoa atera ondoren bere ipurtzuloan sartu nion kontu handiz. Eta horrela, tarte bat jolastu ondoren korritu egin ginen biok…

Sem comentários: