15/07/2008

udako gauetan...

Udako gauetan, bero egiten duenean, leihoa irekitzen dut eta prozesu bera errepikatzen dut.
Arropa eranzten dut astiro-astiro eta imajinatzen dut aurreko leihoetan egon daitezkeen ikusleen artean zu egon zaitezkeela. Eta galtzontzilo kentzean guztiz handiturik daukat zakila.
Masajeak emateko erabiltzen den olioaren potea hartzen dut eta leiho parean jarrita, nire azalaren gainean zabaltzen hasten naiz. Bularrean eta besoetan hasieran. Gero tanten ibilbidea jarraituz sabelaldera ailegatzen naiz eta horrela hankarteraino. Zakila olioz betetzen dut, barrabilak, ipurdia... Ezkerreko eskua atzerantz joaten zait eta olioa aprobetxatuz hatz-erakuslea nire ipurzuloan hasten da jolasten, eskuineko eskuak nire zakila astintzen duen bitartean. Atzeko hatza gero eta barruraino, aurreko eskua gero eta azkarrago, eta zu nire pentsamenduetan zaudela isuri egiten naiz, leiho aurrean...

1 comentário:

Anónimo disse...

beroaldi ederra zurea... eta nirea!