07/07/2008

Janferminetan...

Iruñeko festa nagusian murgildu ginen atzo. Eta arratsaldean agertu zinen. Bion begiradetan desira zegoela ohartu ginen berehala, baina nola utzi horrelako parranda eder bat? Ez, ez genuen abandonatu nahi. Zer egin orduan? Inguruetara begira eta harresietara joatea erabaki genuen. Eta hara ihes egin genuen biok. Harresien artean, lokuluxka egiten zuten beste bikote edota lagun kuadrillen artean etzan ginen. Eskua sartu nizun prakaren eta kuleroaren azpian. Zure hezetasuna nire eskuan zabaldu bitartean. Gero zuk praka jaitsi zenidan, belaunetaraino. Eta ingurukoen harridurazko begiraden aurrean ahoan sartu zenuen nire hankartea. Hondoraino sartu ere. Hau poza! Oihukatu zigun ondoko mutil batek. Zuk zure burua altxatu, mutilari begiratu, irri egin eta berriro nire zakila irentsi. Zure aho barruan isuri nintzen arte.
Eta gero, parrandan jarraitu genuen... Ea hauetako beste gauren batean elkartzen garen berriro!



1 comentário:

Anónimo disse...

Nik harresietan bikote bat ikusi nuen... agian zuek zineten (kar, kar, kar...)