19/11/2008

Ohean etzanda

etzan naiz ohean. Berogailuak etxea berotzen du eta ni biluzteko aprobetxatu dut. Ohean etzan eta liburua hartu eta beste ipuin erotiko bat irakurtzeari ekin diot. Aldaka altxatu behar izan dut gogortzen ari den zakila ongi jartzeko. Eta zakila ongi jarrita irakurtzen jarraitu dut. Eta oraingo honetan ez zaude. Eta faltan nabaritzen dut zure eskua nire ipurmasailak zeharkatuz. Hanketatik datorrena eta, atzetik, barrabilak hartzen nauena. Gero ipurmasailak laztantzen dizkidana...
beroegi nago, bai. Eta gaur behintzat liburua ez dudala behar ohartu naiz. Nire istorio propioa osatu baitut. Eta gustura nago ohean etzanda, biluzik eta guztiz beroturik. Eta faltan nabaritzen dut zure eskua nire ipurmasailak zeharkatuz. Edota zure istorio beroak nire belarrira kontatuak.
Kontatuko didazu ipuin bat? Oraindik eta gogorrago egon nahi dut zuretzat...

2 comentários:

*Nahia* disse...

berogailua pixkat bajuago jarri....

Kabaretari disse...

bai, beroa beste leku batetik etortzen bada ez da hain beharrezkoa...