01/11/2008

Ondorio ederrak

“… eta horrela hasi dut larunbat goiz polit hau, berriak irakurri, zure blogeko errelatoekin bero bero jarri eta nire etxeko komunean...pixamaren barruan bi eskuak sartuta, bat aurrekaldetik alutxora zuzenduz eta bestea atzekaldetik ipurtzuloa prestatuz. Poliki poliki hasi dira esku banatako atzamarrak bere lanean, gora eta bera bat, barrua eta kanpora bestea, nik espektakuloa sentitu eta ikusi egin ahal izan dut aurrean neukan ispiluari esker eta plazer handia sentitzearekin bat morbo handia ematen zidan nere aurpegian animalia zen hori ikustean, mingaina kanpoan ortzekik kaxka eginaz, begirada basatia eta eskuak lanean...baina ez dut denbora luzean aritu beharrik izan, laster hasi da nere alutxoa buztitzen eta intziriak nere ahotik ateratzen, konturatzerako atzeko atzamarra ere ipurtzuloraino sartu zait bete betean plazer ziztada handiak emanaz eta aurreko atzak lanari presati ekin dion, gora eta behera gora eta behera intziri luze batean galdu naizen arte. Ederra izan da benetan, eskerrik asko!!”

Sem comentários: