05/01/2008

"Atzo jaso nuen zure mezua eta arratsalde osoa guztiz berotuta eta hankatartea busti bustia nuela pasa nuen. Azkenean komunean izkutatu beharra izan nuen gorputzeko kalenturak intzirio gozotan atera zitezen, galtzak jaitsi zapaten pareraino eta hain bustia zegoen alutxoa ferekatzen hasi nintzen. Lehenbizi poliki poliki, goitik behera, zuku beroa nola zerion gozatuz, gero azkartxeago, arnasa berotzen, ezker eskuko behatzak ere alfer zamarrik zirela eta lanean jarri nituen, alutxoan busti eta ipurdira, zulotxora, barruraino plazerraren plazerrez. Tarte horretan zuk zakila nola sartzen zenidan gogoratzen nintzen, nola baselina eman eta zure behatzekin irekitzen zenuen lehenbizi zulotxoa eta zakil puntaz nola gozatzen zenuen. Baina ez nuen denbora gehiegi izan oroimenerako, zure zakil gogortuaz gogoratzen nintzen bitartean gero eta kitzikatuago nengoen eta masturbazio azkarrari ekin nion, eskuinez aluari, eskerrez ipurdiari....handik eta intzirio gozotan lehertu nintzen arte, ederra izan zen..."

2 comentários:

Anónimo disse...

Espiatu nauzu ala?

Anónimo disse...

ey, pasote e?pasote...asko gustaaztaz...