17/01/2008

Zure eskua imajinatzen dut zure lentzeria lizunenaren azpian. Eskuarekin igurtzen duzu nire desiren objetua. Gainetik hasieran. Barrutik ondoren. Hatz bat zure hezetasunean murgildurik. Gero ahora eramaten duzu. Edo horrela esaten didazu, gero, kontatzen didazunean. Eta nik, zure kontakizunak, zure masturbazio prozesua behin eta berriro irakurtzen dut. Eta nire ohera ekartzen zaitut. Imajinazioan baldin bada ere. Eta zure eskuaren erritmoarekin batera mugitzen dut nirea. Eta nire hankartea handitzen da. Eta ezker eskuarekin astintzen dut, motelago izateko. Eta zure lentzeria irudikatzen dut, zure hanka zabalduak, zure izter goxoak, zure zuku hezea. Eta orduan zerbitzatzen dut eskainiko nizukeen nire zukua. Eta eskua bustita dudala ohartzen naiz. Eskua eta izarak. Pena jadanik ez zaudela...



2 comentários:

Anónimo disse...

Eskuen jolas lizunak

Kabaretari disse...

Eskuen jolas zeharo lizunak, badakizu...