20/01/2008

Cruel Zelanda liburuaren pasarteak irakurri ondoren lotan geratu nintzen. Nire zukua oraindik nire sabelaren gainean itsatsita nuela. Lo goxoan murgildu nintzen orduan, biluz biluzik edredoiaren azpian. Etorri zinenean buruz behera nengoen, lo seko. Ni ohartu gabe edredoia kendu eta mundura etorri nintzen bezala behatu zenidan. Zure presentziaren lehen indizioa freskotasun moduko bat nire bizkar gainean izan zen. Zerbait bota zenidan eta, xuabe-xuabe, zure eskuek nire bizkarra zeharkatu zuten. Sentzazio goxo horrekin esnatzen hasi nintzen. Handik gutxira ipurdia altxatu behar izan nuen, handitzen hasia zen nire hankartea ongi kokatu ahal izateko. Une hori aprobetxatu zenuen zuk eta eskuak nire ipurdira eraman zenuen. Olioa, body milk edo dena delako hori bota zenidan ipurmasailetan eta zure eskuen taktoak zoratu ninduen. Ipurtzuloraino hatz bat eraman eta han ere zure laztanen goxotasuna sentitu nuen. Gero eta gogorrago nengoen. Eta laztan horiek utzi gabe, beste eskuarekin beherantz joan zinen eta nire barrabilak laztantzen hasi zinen. Geroxeago, gerritik hartu ninduzun eta nire ipurdia altxarazi zenidan. Lau hankatan kokatu ninduzun. Horrela egonda, zure eskua errazago sartzen zen nire hankarteraino. Esku bat ipurdian eta bestea nire zakilean, zure barrura sartzeko erregutu nizun, baina zuk ezetz esan zenidan, ikuskizun horretaz gozatu nahi zenuela, nire gorputzaren jabea izan nahi zenuela, ni isuri arte horrela jarraituko zenuela. Krema horretaz busti zenituen berriro ere eskuak eta nire zakilaren gainean irrist egin zuen zure eskuak. Atzeko partean, zure hatz indizeak nire ipurtzuloa irekitzen hasi zen astiro, motel, xuabe. Eta aurreko eskua gero eta mugimendu gogorragoak egiten zituen. Nire zakilaren azala jaitsi, nire hankarte osoa astinduz, gogor helduz, isuri nintzen arte...

Sem comentários: