09/01/2008

Emakumeen auzoan
Iritsi zara; hau da emakumeen auzoa, esan zidan. Ostia! Sin Cityn bezala!, esan nuen. Sin City? Gure aldean neska horiek pixa egiten dute kulerotan, hau beste kontu bat da. Eta emakume horiek?, galdetu nizun kalea zeharkatzen zuten lau neska seinalatuz. Gaueko patruila, erantzun zenidan serio. Gaueko patruila? Baina, baina, lentzerian doaz! Horregatik dira "gauekoak". Eta zer egiten dute? Intruso bat balego, hilko lukete... larrua jo ondoren, jakina! Eta neska bada? Zer inporta du horrek? Hau bizioen hiriburua da, hemen dena da posible, guk jarri genituen arauen arabera. Eta zer gertatuko da nirekin? Lasai gizon, zu ez zara intrusoa, nik ekarri zaitut, beraz...
hilko zaitugu larrua jo gabe. Hori edo... Hori edo?, galdetu nion zurbil. Edo gauan zehar patruilako guztiak eta ni, "pozik" utzi behar gaituzu... Zeuk erabaki! Biluztu ninduten eta lehenengoak, patruilako kapitainak, nire gainean larrua jo egin zidan. Bigarrenari "pozik" utzi nion ordu erdiko "mihi-lanarekin". Hirugarrena pozik uztea ez zen zaila izan, mingarria baizik. Gerrikoan lotzen diren horietako bibragailu bat atera, bere gerrikoan jarri eta atzetik larrua jo egin zidan. Ordurako hankartea berreskuratuta neukan eta laugarrenak nahi zuen zuku guztiak eman nion. Osoa jan zidan, gelditu gabe. Bosgarrenarekin ezin izan nuen, baina zin egin nion, hurrengo egunera arte bizirik mantentzen bazidaten, aurreko laurek egin zidatena egingo zidala berak. Eta promesa horrekin egun bat gehiago iraun nuen emakueen auzoan. Hurrengo gauean, bosgarrenak, larrua jo egin zidan gainean, alua jan nion ez dakit zenbait orgasmotaraino eraman arte, atzetik penetratu zidan, zakila esprimitu zidan eta gero, pistolaren kanoi hotzaren taktua nabaritu nuen nire buruan. Atzo bukatu behar izan zenuen lana. Gaur beranduegi da. Bidaia ona izan. Klik! Irri egin zuen. Pistola deskargaturik zegoen. Bai, pentsatu nuen izerditan blai nire kolkorako, hauen aldean Sin Cityko neskek pixa egiten dute kulerotan...

Sem comentários: