29/01/2008

ipuina

Tabernako musika altua bazen ere, argi entzun nituen haren hitzak ene belarrietan:
- Proposamenaren bat egingo nizuke gustura. Sexu proposamena, ulertzen? –
Zertaz jolasten ari zen? Galdetzen nion ene buruari. Tabernaren atea zeharkatu bezain laster liluraturik utzi ninduen emakume horrek. Gorputz ederra zuen. Liraina eta ederra, eta haren ezpainetan lizunkeriaren zaporea idatzita zegoelakoan nengoen. Bero gehiegi sentitu nuen orduan gorputz osoan. Hankatartean bereziki. Hainbeste jendea tabernan egonda, zergatik ni? Izugarrizko morboa ematen niola azaldu zidan. Niri ematen zidana jakingo balu…
- Zein da zure proposamena?- galdetu nion.
- Jolas bat proposatzen dizut- erantzun zidan irribarretsu, eta titiburuen laztanak nire besoan iltzatzen ziren bitartean azalpenekin jarraitu zuen:
- Egin duzu inoiz hirukote bat ?
- Ba... egia esan ez.
- Eta gustatuko litzaizuke nirekin bat osatzea?
- Neska edo mutila?
- Oraingo honetan mutila.
- Uf, pixka bat erreparo ematen dit…
- Zer ba?
- Ni oso irekia naiz, baina ez dut ikusten nire burua beste mutil batekin ohean…
- Imajina ezazu irudia; zu nire aurrean, zakilaren zukua xurgatzen dizudan bitartean, beste tipo bat hor, nire atzean eman eta eman… imajinatzen nauzu sandwich horren urdaiazpiko bezala? Ez al zaizu irudi polita iruditzen?
Nire irudimena lanean hasi zen orduan, eta sutan dagoen galdara bat bezala hasi nintzen jartzen. Zer zuen txarra? Deus ez, eta egia esan aspalditik buruan izan nuen amets erotiko horietako bat zen, nahiz eta nire ametsetako hirukotean bi neska egon.
- Gainera zuk hautatuko duzu zure laguntzailea- esan zidan.
- Nola?
- Hautatu tabernan dauden mutilen artean bat, eta nik proposatuko diot. Hemendik gertu nire etxea dago. Ados?
- Ados!- Erantzun nion hankatartekoak prakatik askatzea eskatzen zidan unean.
Tabernako mutil guztiak aztertu nituen orduan eta batek nire begiradaren arreta bereganatzea lortu zuen. Rastadun beltza eta gaztea zen, atletiko itxurarekin baina ez gehiegi. Haren azalaren kolorea gustatu zitzaidan. Morbo gehiegi gehitzen zion egoerari. Kolore gehiago emango zion sadwitxari.
- Ikusten duzu han dantzan dagoen beltzaran rastafari hura? Zer iruditzen zaizu?- proposatu nion.
- Ondo, oso ondo. Egon hemen, oraintxe itzuliko naiz.
Beltzaranarekin hitz egin zuen. Biek begiratu ninduten momentu batez, eta sentzatzio kontraesankorra sentitu nuen orduan. Alde batetik nire aurpegia zeharo gorritzen zela ohartu nintzen, baina beste alde batetik nire hankatartea discovery espaziontzia nasatik ateratzeko unean bezala zegoela iruditu zitzaidan. Minutu batzuk ondoren niregana hurbildu ziren biak.
- Bikote ederra lortu dut tartean kokatzeko- esan zuen neskak – goazen nire etxera, ea nola portatzen zareten!
Etxera heldu ginenean jazz musikaz apaindu zuen giroa. Neskaren gelan soilik pelikuletan ikusten diren ohe handi horietako bat zegoen. Rona izotzekin eskaini zigun. Bestelako izotza apurtzeko tenorea zela ohartu ginen hirurok.
Kamiseta kendu zuen neskak, eta bularretakoaren azpian ez handiegi ez txikiegi, titi goxo pare bat marrazten ziren.
- Lagun bat, jantzi bat, zuei tokatzen zaizue orain – esan zigun.
Beltzarana zuzenagoa izan zen eta praka kendu zuen. Nik, gutxiago ez izateko gauza berbera egin nuen. Zakila antzekoak genituen, koloreak kenduta noski, eta galtzontziloaren azpian bioi nabaritzen zitzaigun tentetze gogorra.
- Ze gaiztoak zareten. Tira ba, nik ere prakak kenduko ditut.
Eta praka bakeroak kendu zituenean agerian gelditu ziren hanka luze eta eder pare bat, baita gure desioen zentroa estaltzen zuen kulero zuri ñimiñoa, ipurdi ederra marrazten ziona.
Aurrea hartu nien nik eta kamiseta kendu nuen. Beltzaranak ere bai. Neskak, ronari trago luzea eman ondoren, bularretakoa askatu zuen eta bi titi eder eta goxo airean gelditu ziren dantzan.
- Zuei tokatzen zaizue lehen, azkeneko jantzirik gabe geratzea, ezta?
Arrazoia zuen. Bere jolasean guztiz sarturik geunden biok, ronaren zaporeaz baino, bere azalaren lurrinaz mozkorturik. Ia ia erupzioan zeuden bi zakilak agerian gelditu ziren une berean, neskaren aurpegia desioz betetzen zen heinean. Buelta eman zuen orduan eta guri ipurdia emanda, kulero ñimiñoa kendu zuen poliki poliki, ipurmasail ederra gure begien aurrean erakutsiz.
- Ez mugitu handik – esan zigun.
Ronaren botila ekarri zuen eskuetan, eta han, zutik geundelarik gure zakilen gainean txorrotada luzea bota zuen.
- Mozkortu zarete inoiz sexuaz?
Hori esan eta beltzarengana hurbildu zen. Belaunikatu zen eta zakilaren rona edaten hasi zitzaion. Lehen mingainarekin. Ondoren zakila osoa irensten. Ronaren arrastorik zakil beltzean geratzen ez zenean niri begiratu zidan irribarretsu, eta hurbildu zitzaidan. Bere ezpainek dastatu zuten lehen nire zakil-punta. Eta han eman zuen tarte txiki bat, bere desioaren objektuaz disfrutatuz. Ondoren, ahoan zakil osoa ia hondoraino sartu zuen. Operazio berdina errepikatu zuen aldi batzuk. Hasieran zakil-puntan jolasten zuten haren ezpainek gozo gozo, eta gero nire zakil osoa zeharkatzen zuen haren ahoa, goitik behera. Beltzaranaren begiradapean hotzikara bat sentitzen nuen operazioa errepikatzen zuen bakoitzean. Baina nire sumendia erupzioan sartzeko zegoen unean erretiratu egin zen eta oheraino joan zen. Ohean belaunikaturik jarraitu zuen eta hurbiltzeko eskatu zigun.
- Sanwitxera jarriko dugu martxan?- galdetu zigun.
Beltzarana eta biok begiratu genion elkarri eta harengana joan ginen. Ohe gainera. Niri aurreko atetik sartzea tokatzen bazitzaidan arren, beltzarana kokatu zen aurrean lehenengoa, baina ez zitzaidan batere inporta. Atzetik ikusten nuen espektakulua izugarria zen. Ron botila hartu zuen berriro eta beltzaranaren zakilan botatzeaz gain, bere gibelaldean ere bota zuen. Orduan hasi zen aurrean zuen zakila on the rocks edaten, trago luzez. Eserleku hartzeko moduko ikuskizuna zen. Horrelako emakume eder bat nire aurrean, zakil beltza hori nola irensten zuen ikusten, ipurdi hori nola eskaintzen zidan... baina ez zen eserita gelditzeko unerik, eta gainera, nire hankatartekoak gerra eskatzen zidan aspaldi.


Neskaren potxinera zuzendu nuen nire zakila, eta lehen, zakil-puntarekin dastatu nituen bere beheko ezpain eder eta txiki horiek. Tartetxo batean beheko ezpainak dastatuz gero, alu guztia zeharkatzea erabaki nuen. Hondoraino sartu nion nire eztena. Bizpahiru aldiz sartu eta atera eman ondoren, eta beltzaranaren buztana ahoan zuelarik, esan zidan:- Bestean, mesedez, bestean sartu.- Nola?- Hor ondoan baselina duzu, nire ipurdian zulatu dezazun irrikitan nago- eta haren mingainarekin zurrupada handia eman zion zakilari.Baselinaz bete nuen nire zakila eta oraingo honetan, ipurtzulora zuzendu nuen. Zuloan gelditu zen une batez nire zakil-punta. Mina egiteko beldurra nuen, baina nire gorputz osoa eromena bat zen, eta oztoporik ez nuen ikusten. Baselina pixka batekin igurtzi nion ipurtzuloa eta nire giltzurrunek aurrera bultzatu zuten. Zakila erdia barruan nuen, eta han jolasten gelditu nintzen tarte batez, espektakuluaz disfrutatzen, aurrean nuen beltzaranaren plazeraren aurpegiak ikusten. Arrazoi zuen. Irudi ederra osatzen genuen. Hiru gorputz sexua eta lizunkeriaren edertasunaz lotuta. Beltzaranaren zakila ahots osoarekin nola zeharkatzen zuen sutan jartzen ninduen. Eta nik, geratzen zitzaidan zakila erdia hondoraino sartu nion. Giltzurrunek aurrera eta atzera kolpekatzen zuten, eta potroak une horretan munduan gauzarik ederrena iruditzen zitzaidan ipurdi horren kontra ere talka egiten zuten. Gerrikotik hartu nuen. Ni behintzat korritzera nindoan, gehiago eutsi ezinik. Abisatu nien. Eta orduan nola hondoratzen zuen zakila bere ahoan ikusi nuen. Bazekien zer egiten ari zena. Beltzaranaren zakila haren ahoaren hondoan zegoelarik eta nirea ipurtzuloaren hondoan neskaren plazeraren oihu indartsu bat entzun genuen. Zakila beltzaren esperma irensten zuen bitartean, nire zakilaren bere ipurtzuloan deskargatu nuen. Hirurok aldi berean lehertu egin ginen. Eta horrela, zakilak haren gorputzean sarturik geratu ginen tartetxo bat ohean etzanda…

Sem comentários: