19/01/2008

Behin esan zenidan liburu bat irakurtzen ari zinenean nitaz oroitzen zinela. Zer nolako liburua zen galdetu nizun eta liburu erotikoa zela erantzun zenidan. Irakurtzen zenuen bitartean, bertan egiten zituzten gauzak, nirekin egiteko gogoa pizten zizula. Grazia egin zidan momentu horretan. Egunen batean, zure etxean nengoelarik, liburua kuriositate handiz hartu eta irakurtzen hasi nintzen:

… por eso no perdía el tiempo. Simplemente me aseguraba de que la impresionante verga de Ra-Hau estuviera dispuesta, en condiciones de funcionar, luego me daba la vuelta, me inclinaba en lo que tuviera a mano, árbol, pared, tronco cortado a la altura de mi vientre. Entonces, en ese mismo momento, se producía la inolvidable sensación, siempre conocida, siempre nueva. El glande que separa con fuerza las tiernas murallas de la vagina, la ensarta toda, siempre forzando, pero también con esplendida flexibilidad y maravillosa suavidad, luego toda la redondez, toda la longitud de la formidable verga que realmente parece llenar con exactitud todo el canal, todo el emplazamiento disponible, huésped inefablemente previsto y deseable, que cierra tras de sí la puerta de una casa expresamente edificada para él, ya que la habita toda. Cada vez, el furioso trabajo de zapa, el salvaje jugeteo de Ra-Hau dentre de mi me enarcaba voluptuosamente los riñones antes de llegar a mi corazón. Respondía golpe por golpe. Luego, como las olas rechazadas por la proa de un barco, todo mi cuerpo, toda mi alma parecían desgarrarse en dos por la verga de mi amante. Me rasgaba en dos y, por fin, como siempre, la proa daba con el sol, y yo expulsaba frenéticamente mi placer coincidiendo con Ra-Hau, en el mismo instante en que él descargaba el suyo dentro de mí.

Errekadu bat egitetik agertu zinenean hartu zintudan, prakak jaitsi nizkizun eta aurrera makurtarazita irakurketak handitutako nire zakila sartu nizun atzetik. Larru-jotze ederra egin genuen egun hartan. Gero, pista galdu nizun, eta egunen batean liburudenda batean liburu hori topatu nuen, zuregana eramanten ninduen liburua, hain zuzen ere: Cruel Zelanda, antza emakume batek idatzia. Liburua erosi eta egun gutxitan irakurri nuen. Irakurri eta goxatu. Badakizu, esku bakarrekin irakurtzen diren horietakoa baitzen. Eta jakina, zuk esandakoaz oroitzen nintzen eta pasarte bakoitza zurekin irudikatzen nuen. Edo zurekin irudikatzeko moldatzen nuen. Eta zutaz masturbatzen nintzen. Pista galdu nizun, agian, baina ordudanik liburu hura nire mesanotxetik gertu daukat gauero, hauetako gau batean agertuko zarelakoan eta pasarteak elkarrekin irakurri eta egingo ditugulakoan…

Sem comentários: