06/02/2008

- Aizu Ainara, lagun bat etorriko da pisura gaur gauean, ados?-
Nola esan ezetz Maialeni, horrelako lagun jator bati. Banekien etorriko zen laguna mutila bat izango zela. Eta banekien ere, zertarako zetorren. Ez zitzaidan inporta. Baina gau horretan ez nintzen atera. Nekaturik nengoen eta pisuan geratzea erabaki nuen.
Ibai sartu zenean Naiak ez zekien ni pisuan nengoela. Naiaren gelara sartu ziren eta zaratak entzuten hasi nintzen. Ibairen ahotsa argi eta garbi entzun nuen. Lizunkeriak esaten zizkion Naiari. Izugarrizko ikusmira piztu zen nigan une horretan. Morbo izugarria sentitzen nuen. Beraz, haien gelako ateraino hurbildu nintzen, zarata egin gabe. Orduan, Ibai kusi nuen, sofan eserita, eta honen aurrean Naia, belaunikaturik, zakila xurgatzen zion, bizitza jokoan izango balu bezala.
Izozturik gelditu nintzen, nire lagunak zakil handi hura nola irensten zuen ikusten nuen bitartean. Buztana musukatzen zuen, goitik behera xurgatzen zuen, haginkada txikiak ematen zizkion puntan. Eta Ibaik oihu egiten zuen eta esaldi zikin eta lizunak esaten zizkion.
Zarata egin gabe nire gelara joan nintzen eta ohean etzan nintzen. Harriturik nengoen, are gehiago eszena kilikagarria iruditu zitzaidalako. Bustirik nengoen, larrua jotzeko gogoekin. Hori dela eta, gona altxatu nuen, tanga alboratu eta klitoria laztantzen hasi nintzen. Suabe-suabe hasiera batean. Indartsuago ondoren. Horrela nengoen, nire aluan jolasten, gelako atea ireki zenean. Orduan, Naia sartu zen, erdi biluzik, soilik bere tangarekin. Ezinezkoa zen ukatzea egiten ari nintzena. Bi atzamar neuzkan nire aluaren barnean. Beraz, han gelditu ginen biok, elkarri begira. Bakarrik esan zidan zarata entzun zuela eta zer zen ikusteko etorria zela. Nire atea itxi eta alde egin zuen.
Ohean gelditu nintzen pentsatzeko asmotan. Baina, pentsatzeko astirik izan baino lehen, atea ireki zen berriro eta Naia eta Ibai sartu ziren nire gelara. Naiak, irribarretsu, masturbatzea oso gauza polita dela esan zidan. Baina gizon bat etxean baldin badago beharrezkoa ez dela esan zidan. Harriturik gelditu nintzen, baina erreakzionatu aurretik, Naia ohean zegoen jadanik. Dohainik ez zela izango esan zidan. Bere gizona uzten zitzaidan esan zidan baina berak ere disfrutatzeko asmoa zuela. Hori esan bezain pronto, bere eskua nire tanga gainean jarri zuen.
Ni ez nintzen pentsatzeko gai. Naiaren mingaina nire mingaina gainean sentitzen nuen, baita bere eskua nire tanga gainean. Orduan, Ibairen eskuak nabaritu nituen nire titien gainean.
Naia belaunikatu zen eta tanga kendu zitzaidan. Ibaik beste arropa guztia eranzten zidan une berean. Naiak jarri zuen burua nire hanka artean eta nire barneko izterrak xurgatzen hasi zen. Mihiarekin nire izterren azala zeharkatzen zituen, aluaren mugaraino heltzen. Nere onetik atera zitzaidan orduan, zeren eta mihia nire aluaren barnean sentitu nahi nuen. Atzean, Ibai nabaritzen nuen, nire titiak estutzen.
Azkenik, Naia nire alua musukatzen hasi zen eta mihia nire barnean sartzen hasi zen, astiro, astiro. Nire alua xurgatzen zuen une beran atzamar batekin nire ipurtzuloan jolasten hasi zen. Ibairen mihiak nire gorputz osoa zeharkatzen zuen eta etzanarazi ninduten. Naiarekin hitz batzuk gurutzatu zituen eta, orduan, alua jango zidala pentsatu nuen, baina ez zen horrela izan. Naia nire gainean jarri zen, bere alua nire aurpegi gainean jartzen eta 69 bat osatzeko asmotan nire alua xurgatzen jarraitu zuen. Ibaik, ordea, nire atzean jolasten hasi zen, mihiarekin nire ipurtzuloa xurgatzen hasi zen. Batzuetan, bietako mihiak elkartzen ziren eta nire aluaren gainean sentitzen nituen. Ondoren, Ibaik atzeko zulora bueltatzen zen, Naiak nire aluan jolasten jarraitzen zuen bitartean.
Naiaren alua nire ahoan nuelarik ipurmasailak laztantzen hasi nintzaion. Musukatu nizkion eta, eroso jarri zenean, alua jaten hasi nintzen. Bat-batean Ibaik gelditzeko esan zigun. Ezin zuela gehiago aguantatu eta, korritu baino lehen, gutariko batekin larrua jo egin nahi zuela.
Naiak, irribarretsu, “gonbidatuak aurretik” esan zion eta orduan Ibai eseri zen sofan. Horrela eserita, bere zakilaren gainean jarri zidaten niri. Zakila, nire barnea nola zeharkatzen zuen nabaritu nuen. Haragi gogorra sentitzen nuen nire aluaren barnean, Naia nire titiburuak xurgatzen hasi zen une berean. Ibairen eskuek ipurditik hartzen ninduten eta gora eta beherako mugimenduak egiteko laguntzen ninduen. Horrela, minutu batzuk egon ondoren, nire barnean isuri zen, eta orduan, Naia belaunikatu zen eta nire gorputzetik kanpo zegoen bere gizonaren zakilaren zatia xurgatzen hasi zen...





Sem comentários: