28/02/2008

dutxan zure zain nauzu eta zure azalaren falta sumatzen dudanez nirea laztantzeari ekiten diot (zurea izanen balitz bezala), eta nire titiburu txikiak gogortzen dira xaboiaren kontaktuan, eta benetan gogortzen dena hankartea da eta ze goxo irrist eginen zuen zure barnean imajinatzen dut eta ez, oraindik ez dut ukitu nahi, eta eskua atzera eramaten dut eta nire ipurmasail bustiak laztantzen ditut, zureak bailiran, eta bero bero jartzen naiz eta bero hau guztia zuk eragin duzula ohartzen naiz eta ezin dut gehiago eta orduan eskua aurrera daramat eta gogor-gogor dagoen zakila hartzen dut, eta xaboiaren laguntzaz zure alu barruan dagoela imajinatzen dut, begiak itxi eta dutxan belaunikatzen naiz eta zu nire aurrean zaudela imajinatzen dut eta nire hankartea sartzen dizut eta zuk gehiago eskatzen didazu, bularretatik heltzeko exigitzen didazu eta nik heltzen zaitut, eta zure barruan nago, imajinazioan baldin bada ere, eta nire zukua isuritzen da zure bizkarraren gainean...

Sem comentários: