20/02/2008

Aspaldian ikusi gabe, egunen batean berarekin topatu nintzen eta proposamen zehatz bat egin zidan. Nire fantasia bakar bat betetzeko prest zaude? Zure fantasia guztiak beteko nituzke. Erantzun nion. Baina fantasia bakar bat bete nahi zuen nirekin. Horrela hobe zela uste zuelako. Orduan baietz erantzun nion. Eta berak taberna horretara eraman ninduen. Goiko partera. Eta zuzenean komunera eraman ninduen. Orain, esan zidan, egidazu nahi duzuna. Ez nuen gehiago pentsatu. Bertan praka erantzi nion. Buelta eman nion eta bere ipurmasailak behatu eta ukitu nituen. Tanga poliki-poliki erantzi nion eta nire zakila bere ipurmasailen artean jarri nuen, sorbaldan eta lepoan musuak ematen nizkion bitartean. Biok bero bero geundenean bere alutxoan sartu nion nire zakil handitua, esku batekin klitoria laztantzen nion bitartean. Eta taberna horretako komunean egin dudan txortaldirik beroena eskaini zidan berak. Orain, esan zidan, desagertuko naiz. Nik onartu nuen, hitzordua horrela egina zegoelako, baina nire telefoneo zenbakia utzi nion eta beste fantasia bat bete nahi bazuen deitzeko esan nion. Irri egin zuen eta zera esan zidan: desagertuko naiz baina ez betiko. Noizean behin nire berri izango duzu. Eta noizean behin larrua jo egingo dizut. Eta zapore goxo horrekin geratu nintzen tabernako atetik nola desagertzen zen ikusten nuen bitartean. Likore gogor bat eskatu nion tabernariari. Eta komuneko eszenak gogoratuz, likorea edaten nuen bitartean, berriro gogor-gogorra jarri zitzaidan zakila...


Sem comentários: