19/02/2008

...bai. Eta amets goxoek fantasiak areagotzen dituzte. Eta desira ahaztuak berpizten dituzte. Horregatik agian imajinatu dut ibai galdu batean gaudela. Biok bakarrik. Udaberriko egun bero horietako batean. Eta biluzten gara eta uretara sartzen gara. Ur hotzarekin titiburuak gogortzen zaizkigu. Nireak jaten dituzu aurrena. Zureak jaten ditut nik gero. Belaunikatzen zara eta uretan sarturik dudan zakila irensten duzu. Baina nik zure burua altxatu eta gerritik heltzen zaitut. Nire besoekin altxatzen zaitut eta zure hankek nire aldaka inguratzen dute. Uraren barruan airean zaudela esan daiteke. Nire gorputzari lotuta. Eta nire zakilaren punta zure aluaren kontra sentitzen duzu. Orduan, zure pisu goxoa jaisten uzten duzu. Eta poliki-poliki jaisten zara, nire zakila zure barrualdean nola sartzen den sentituz. Izterretatik heltzen zaitut orain. Eta horrela, mugimendu motelekin, basoko piztiak baiginan amodioa egiten dugu... Amets goxoetatik fantasia goxoetara bidaia eginez...


2 comentários:

Idatzi disse...

Imajinazioaren bideak hiriburu ezkutuetara eramaten gaitu...

Anónimo disse...

hiriburu ezkuetara...