09/11/2007

Begiak ireki nahi nituzke...

Sentitzen zaitut.
Ikusi ezin bazaitut ere usain zaitzaket.
Eta hemen egongo bazina bezala
erantzi egin dizut zure tanga beltz ttipi hori
eta zure ipurmasailak ene aurrean ditudala nabaritzen dut.
Eta egia da, zure hitzek gogortu egin dute ene zakila.
Erabat.
Eta nire bi eskuekin hartzen dut handitutako ene zakila.
Eta zutaz pentsatzen dut.
Argiaren intentsitatea jaitsi dut,
musika lasaia jarri dut, intziensoa piztu…
eta sentitzen zaitut.
Usaintzen zaitut.
Eta badakit heze zaudela.
Eta zure alu gozoaren barnetik
zabaltzen den hezetasuna
irudika dezaket.



Eta bai, ikutu gabe, ikusi gabe, guztiz igo dugu tenperatura.
Maindireak laztantzen ditut zure azala bailiran.
Body milk-aren botea hartu eta zakilaren gainetik zabaldu dut.
Ene atzamarrek irrist egiten dute
eta gero eta gogorragoa nago.

Orduan hurbildu zara zu,
biluzik, irribarretsu, eder...
eta zure aluak ene body milk dastatu nahi duela xuxurlatu didazu
eta barruraino sartu duzu, pentsatzeko astirik eman gabe.
Eta nik ipurmasailetatik heldu zaitut gogor,
gustatzen zaizun moduan. E
ta hatz bat hurbildu dut zure ipurzuloraino,
hau ere, gustatzen zaizun moduan.
Eta soilik zu mugitzen zaren bezala
mugitu zara ene zakilaren gainean.
Eta egia da, ez dugu denbora askorik behar izan
orgasmo intensoena ezagutzeko.
Eta zure hezetasunen barnean isuri egin naiz.
Eta ene eskuetan
esperma body milkarekin batera nahasturik daukat.
Eta begiak ireki nahi nituzke,
egin nahi didazuna ikusi ahal izateko...
Eta nik eskaera bakar bat egin ahal izan dizut:
segi ezazu ene sexua astintzen,
ene zakila handitzen...
(xuxurlatzen dizkidazun hitzekin baldin bada ere...)

6 comentários:

Idatzi disse...

Mmmmmmmmmmh...

Anónimo disse...

Goxua, ezta?

Idatzi disse...

Goxoegia...

Goxoa den bezela pikantea ere bada.
Garrantzitsuena, ordea, jolasteko sortzen dituen gogoak dira.

Etengabeko jolas boritzean sartu eta inoiz amaituko ez dena.

Anónimo disse...

Ba hori da hoberena. Jolasteko gogoak sortzen baditu hori kristona da. Eta ea jolasa etengabekoa den eta ez den inoiz amaitzen!

Idatzi disse...

Jolasak beti jolas.
Entretenitzeko dira, ondo pasatzeko, kalterik egin gabe.

Anónimo disse...

Zalantzarik gabe, kalterik egin gabe!