16/11/2007

Kaleko hotzaz babestera etorri naiz zuregana. Lotan aurkitu zaitut. Aspaldi desiratzen nuela zure gorputza. Aspaldi desiratzen nuela zu horrela aurkitzea. Berogailu bero bero dago. (Ni bezala) Horregatik izaren gainean gelditu zara lotan. Kamiseta labur bat eta apenas ezer ez estaltzen ez duen tanga beltza jantzita daramatzazu. Zarata egin gabe zure atzean kokatu naiz. Ezin duzu imajinatu nola gustatzen zaidan horrela kokatzea! Zakila benetan handiturik daukat eta, zure ipurmasailen artean kokatu egin dut, goxo-goxo. Erdi esnatzen hasi zara. Irri maltzurra egin didazu. Badakit ene zakila han nabaritzea nola gustatzen zaizun. Baina oraindik ere erdi-lo zaude. Eta nik zure ametsak izan nahi ditut. Eskua zure tangaren aurreko partera eraman dut. Eta azpitik sartu naiz. Ileak igurtzi ditut. Gainekoa. Eta ondoren zure klitorian mugitu naiz, poliki, presari gabe. Esnatzen ari zara. Eta zure ipurmasailek nire zakila daukate gatibu. Zure mugimendu leunek plazera ematen didate. Nire atzamarrek zure sakontasuna ezagutu dute eta orgasmoraino eraman zaitut. Zure ipurmasailek nire zakilari eskaini diote babeslekua eta zure sorbaldan isuri egin naiz. Izarek zure usaina daramate. Eta bat-batean esnatu egin naiz. Amets bat besterik ez da izan, baina zakila benetan handiturik dudala ohartu naiz. Ametsa errealitatea bihurtzea gustatuko litzaidake eta egingo nizukeen guztia pentsaten dut. Ni ere irrikitan nago. Eta zure fantasiak entzun nahi ditut. Guztiak egia bihurtzea gustatuko litzaidakeelako...

1 comentário:

Idatzi disse...

Egin ditzagun bada errealitate!