21/11/2007

Zure arratsaldeko kontakizunak oraindik eragina du ene hankartean. Arratsaldean, preska eta korrika irakurri dudana, lasaiago irakurri egin dut orain. Eta ene praka bakeroak pixka bat jaitsi behar izan ditut, handitzen ari den ene zakilari lekua uzteko. Lerroak errepasatzen dudan bitartean, zakila laztantzen hasi naiz. Zu, antzeko zerbait egiten egongo zarela imajinatzen dudan bitartean. Zure janzkeraren partera heltzean azkartzen dira ene mugimenduak. Azala guztiz jaitsi egin dut eta hor, lanean dagoen eskua zurea dela pentsatzen ari naiz. Beste eskuarekin barrabilak laztantzen ditut. Zure mediak, zure bota altuak, zure alu biluzia... Atzera botatzen dut orain ene burua. Ene eskuaren mugimendua gelditu egin dut. Lana bukatu nahi al duzu?

3 comentários:

Anónimo disse...

Bi minutu gehiago edo bestela uste dut, ohean sarturik bukatu beharko dudala lana... askoz gehiago ez baitut aguantatuko...

Idatzi disse...

Ezin aguantatu...
bai morbosoa dela gizon bati hori esaten entzutea, horren bero dagoela ezin duela gehiago, barrenak askatu behar dituela.

Gaueko jolasak atsegin ditut, baina eguneko betebeharrak ere egin behar dira.

Berotasunak egun guztia irauten du, gauean lasai geratu arte. Ez dut uste baina, aste hontan berandurarte elkarrekin epelduko garenik. :(

Idatzi disse...

Emaila sartzeko "modu seguruan" sartu.