10/11/2007

Ohera joango naiz, zure mugimenduak sentitzeko denbora pixka bat utzi ondoren. Ohera joango naiz, baina ez lotara. Nirekin eramango zaitut, ene maindireetara ekarriko zaitut eta zurekin egingo dut lo. Lo goxoa. Lo... eta beste kontu batzuk. Eta niretako janzten zaren lentzeria beltza zein zuria izango dut buruan. Eta pentsatuko dut zuk ere ohean zaudela. Eta lentzeria horren azpian zure eskua duzula imajinatuko dut. Eta beste behin gogor gogor jarriko zait zakila. Eta zutaz pentsatuko dut, eta niretzat masturbatzen ari zarela pentsatuko dut eta pentsamenduetatik haratago joango naiz eta maindireen goxotasunaren azpian biluztuko naiz, eta ene zakila gustura gustura hartuko dut, eta zutaz zikinduko ditut ene maindireak, eta zure xuxurla berriak itxoingo ditut...


2 comentários:

Idatzi disse...

Zikindu maindirieak zure pasio-pozoiaz. Nik nire eskuak dantzan jarriko ditudan moduan...

Anónimo disse...

Busti ditzagun ba gure maindireak... eta goza ditzagun gure gorputzak.