19/11/2007

Ez dakit zenbat denbora pasatu den. Lokartu naizela uste dut. Lokartu zarela uste nuen. Orduan hotza sentitu dut. Goxo-goxo sentitzen den hotza. Maindireak ez ditu estaltzen gure gorputzak, kendu egin baituzu. Gustatzen zaizu ni horrela harrapatzea, bat-batean, lokarturik nagoenean. Eta hor ikusi zaitut, nire hankartea zaporeztatzen. Mingainarekin zeharkatu ondoren ahoan sartu duzu eta, oraindik lokarturik zegoen ene zakila zure ahoan nola gogortzen hasi den nabaritzen dut. Gero eta gogorragoa, gero eta handiagoa. Atera duzu ahotik segundu batez. Begiratu nauzu eta irri egin duzu. Puntan kontzentratu zara orain, tarte bat eman duzu han eta bat-batean zakil osoa irentsi egin duzu. Zure gatibu nauzu eta badakizu, segi, ez gelditu, esan dizut ahal izan dudan moduan...

1 comentário:

Idatzi disse...

Badakizu ez naizela geldituko...zuk esan arte hor dihardungo dut. Nire esklabua bazara...nire fantasiak ere egi bihurtu beharko dituzu.