05/12/2007

Afaldu ondoren elkartuko ginela esan zenidan. 10.3oak aldera. Ongi iruditu zitzaidan. Eta zurekin hitzordu gehiago adostu nahian nenbilenean, gutxienez lehenengo hitzordu txiki hau adosteaz poztu nintzen. Ondoren dutxara joatea erabaki nuen. Dutxara, nirekin, zure istorio batzuk eraman nituen. "Bustiko dira" pentsatu nuen. Baina ez zitzaidan inporta. Aterako ditut berriro. Bustitzen badira, bustita dagoena zu zarela pentsatuko dut. Eta dutxaren azpian xaboiaz bete dut ene zakila. Kaxeritaz jantzita imajinatzen zaitut. Zure lepoan erasoa egingo nuke aurretik eta ondoren eskua sartuko nuke zure gonaren azpitik. Pololoak jaitsiko nizkizuke eta han behean, zure tanga beltz txiki horrekin topatuko nintzateke, nire eskuek biluztuko luketen tanga... xaboiaren espumarekin nahastu egin zen nire zukua... "Gauean gehiago" pentsatu nuen...


2 comentários:

Idatzi disse...

Zuku beroa dutxan lortu duzuna.

Kabaretari disse...

Halaxe da bai...