17/12/2007

Biok ezagutzen dugun hirian elkartu ginen. Hotz handia egiten zuen eta, hasieran behintzat, gu ere hoztuta geunden. Hasiera hasieratik gure begiradak korapilatu ziren. Goitik behera begiratu zintudan. Behetik gora begiratu ninduzun. Galdera asko errekamaran baldin bageneukan ere hurrengo topaketa berri bati eutsi nahi izango gabenio bezala, hizketaldi xinplea izan genuen. Badakizu. Eguraldia, ikasle garaiak... Hautatu zenuen taberna horretan goxo geunden. Eta hizketaldi xinplea izateak nire arreta zuregan jartzeko lagundu zidan. Zure ezpainek kafea nola zaporeztatzen zuten begiratzen nuen eta, noizean behin, zure bularretara jaisten ziren nire begiak. Komunera joan behar zinela esan zenidan. Altxatu eta komunerantz abiatu zinen. Begiradarekin jarraitu nituen zure mugimenduak. Baina komuneko atean geratu zinen. Nigana itzuli zinen berriro eta zera esatera ausartu zinen: Barkatu, komunera nindoala esan dizut, baina ahaztu zait galdetzea ea nirekin etorri nahi zenuen, bestela... nik neuk konpondu behar nuen zure begiradak sortu duen beroaldi hau. Mutu gelditu nintzen. Aurpegia ere gorri gorri nabaritu nuen. Lagunduko dizut, neska, nola ez... esatera ausartu nintzen. Mahaiatik altxatu eta zure begirada nire hankarte gogorrean iltzatu zenuen. Irri egin zenuen. Tabernan lasaitasuna zen nagusi eta goiko parte horretan, gainera, ordu horretan bezerorik ez zegoen. Komunera sartu ginen eta denbora galdu gabe praka eta galtzontziloak jaitsi zenizkidan. Zakila jaten hasi zinen, baina horrela jarraituz gero, nik banekien ez nuela asko aguantatuko. Altxarazi nizun. Zure praka eta tanga ere jaitsi nizkizun eta buelta eman nizun. Hormaren kontra jarri zenituen eskuak. Bueno, ez biak. Esku bat nire zakilarantz zuzendu zenuen eta gogor helduta zure alutxora gidatu zenuen. oooooooooo. Biok hasperen egin genuen batera. Ze goxoa zeunden! Zure aldakatik heldu nizun. Zure bihurguneek erotzen ninduten. Eta hortik helduta bultzaka hasi nintzen, gogor, bion beroaldia antzekoa zelako eta, tabernan egonda, denbora asko ez genuela bagenekielako. Sartu eta atera egiten hasi ginen, eta zure ipurdiaren kontra talka egiten zuten nire barrabilek. Sartu eta atera, zeharka begiratzen ninduzun eta "eman" errepikatzen zenidan. Horrela isuri egin ginen. Leku bat lo egiteko bilatuko dugu? Galdetu nizun. Leku bat bai, esan zenidan, baina ez lo egiteko. Irri egin zenuen...



2 comentários:

Idatzi disse...

Nire ametsetan ez ezik, nire fantasietan eta pentsamenduetan ere kolatzen zara???!!!

Kabaretari disse...

horretarako baimena ematen badidazu... bai, noski!