25/12/2007

Astebukaera oroituz

Oraindik ezin dut sinetsi. Joan den larunbatean izan da. Lagunekin parrandaz atera ginen eta taberna berean elkartu ginen. Aspaldi ezagutzen gara eta, behin baino gehiagotan, gure begiradak gurutzatu egin dira. Desiraz beterik, esango nuke nik. Lehenengo taberna horretan hitz egin genuen pixkat eta irri ere irri egin genuen. Lagunak orduan, beste taberna batera joatea erabaki zuten. Eta nire harridurarako zuek ere gurekin batera atera zineten tabernatik. Elkarrekin atera ginen, baina ez norabide berdinekin. Ni pozik nengoen uste bainuen taberna berdinera gindoazela. Baina bat-batean, beste taberna horren atean, nire lagunak aurrera jarraitzen zuten bitartean, zure lagunak hara sartzen zirela ohartu nintzen. Tira, esan nizun, ba banantzeko ordua heldu da, ea gero beste tabernaren batean elkartzen garen berriro! Eta hitz horiek esan ondoren lagunengana joateko mugitu nintzen. Metro bat egin nuen aurrera, zeren eta bat-batean zure eskuak nire besotik heldu ninduen gogor eta taberna barrurantz eraman ninduzun. Tabernaren ate ondoan geratu ginen biok, aurrez aurre, eta zure ezpainak nireetara hurbildu ziren. Muxu luze eta heze eman zenidan, nire ipurmasailetatik heltzen ninduzun bitartean. Berehala zutitu zen nire hankartea eta zuk irri egin zenuen. Mmmmm, esan zenidan, uste dut zuretzat ere topaketa hau pozgarria dela, ezta? Aspaldi banuela gogoa zutaz, itxaron.
Ni oraindik liluraturik nengoen. Lagunei deus esan gabe desagertua nengoen, eta bat-batean hainbeste alditan desiratutako gorputzaren aurrean nengoen. Lagunengana joan zinen eta berehala itzuli zinen. Listo! Esan zenidan, hemendik gertu bizi den lagun baten etxeko giltza lortu dut, bazatoz? Eta nola esan ezetz! Edozein asteburutan ez dira horrelako aukerarik sortzen. Etxera joan ginen eta heldu bezain laster biluztu zinen. Dena kuleroa izan ezik. Eta gero ni ere biluztu ninduzun. Nire gainean jarri zinen eta zure alua, zure klitoria nire zakilarekin igurtzi zenituen, orgasmora iritsi zinen arte. Orain, esan zenidan, hainbeste alditan desiratu dudan momentua heldu da. Jaitsi zinen eta nire zakil osoa zure ahoan sartu zenuen. Mmmmmm, esan zenuen, uste nuen bezain goxoa da! Nik burutik heldu nizun, zure mugimenduetan lagundu nahian. Baina han tarte bat egon ondoren altxatu zinen. Kuleroa kendu eta nire zakila aluratu zenuen. Barruraino sartu zenuen. Gora eta behera zeunden bitartean zure oihuek erotu ninduten. Atzera bota zenuen burua eta niri orgasmorik ederrena eskaini zenidan. Horrela gustatzen zait, esan zenidan, beste batean ere horrela hartuko zaitut eta horrela larrua jo egingo dizut. Abisurik gabe, gupidarik gabe. Niretzat behintzat astebukaera eder baten oroitzapena geratu zait buruan eta zure azalaren usaina gorputzean. Auskalo noiz egingo didazun hurrengo erasoa baina zain nauzu.

Sem comentários: