16/12/2007

Ez zaudela dirudi. Baina egongo bazina bezala jartzen ari naiz. Larrua jotzen dugunean xuxurlatzen dizkidazun istorio horiek guztiak, fantasia horiek guztiak, buruan ditudalako. Zure janzkerak, zure gorputza, zure mugimenduak... dira nire buruan dauden irudiak. Praka eta galtzontziloak kendu ditut. Hankartea gogorra daukat. Esku bat eraman dut hara. Eta gogor heldu diot. Laztantzen naizelarik zu besterik ez dut buruan. Edota su. Zu eta su. Sua zara niretzat. Zure bihurguneak irudikatzen ditut eta gogorrago jartzen naiz. Ohean etzan naiz. Zure gorputza nire gainean imajinatu dut. Nola jango nizkizuken bularrak, titiburuak... eta zer nolako miazkada ederrak emango nizkizukeen gorputz osoan. Libre dudan eskuarekin barrabilak ukitzen ditut. Gero eta mugimendu azkarragoak egiten ditut. Gero eta hobeto irudikatzen zaitut. Hemen zaudela dirudi. Hemen zaudela. Nire gainean. Nire zukuarekin busti egin ditut izarak....

2 comentários:

Idatzi disse...

Nolabait hemen nago.

Kabaretari disse...

Nolabait hemen zaude, jakina...