12/12/2007


Hitzordua zure etxean jarrita geneukan. Urduri eta guzti nengoen. Etxeko atarira iristean txirrina jo eta berehala nire aurrean agertu zinen, betiko irribar goxoa zure ezpainetan. Besarkatu ginen sakon eta gogotsu. Nire maskulinitateak traizionatu ninduen orduan. Ba bai pozten zarela ni ikusteaz, e? Esan zenidan. Eta biok barre egin genuen.
Bazkaria prestaturik zenuen. Eta horrela jan genituen minutuak, elkarri begira, prestatutakoa zaporeztatzen genuen bitartean. Ardoaren laguntzarekin betiere.
Kafearen ordua iritsi zen, eta horretarako sofan eseri ginen. Hasierako urduritasuna galduta eta etxearen goxotasunak lagunduta begiraden termometroan igo zen tenperatura.
Kafe ondoren heldu zen likorea eta, gainontzeko gaiak alde batera utzita, sexuaz hasi ginen hizketan. Gehiegi gustatzen zitzaigun gaia bioi. Eta konturatu orduko zure ezpainak nire ezpainen gainean zeuden. Lehenengo musuen zaporearekin nire praketan barrena lurrikara bat bezala sentitu nuen zakila. Aspaldi ez nuela hain tente eta hain gogor ikusten.
Ohera joateko tenorea heldu zitzaigula konturatu ginen. Biok bestearen azalaz goxatzeko izugarrizko gogoak genituen.
Oraingo honetan ni izan nintzen aurrea hartu zuena. Ahoz behera etzateko eskatu nizun eta horrela egonda, arropa guztia erantzi nizun astiro astiro. Kamiseta kentzean zure sorbalda leunean zehar ibili zen nire mihia. Gero eta berotuagoa nabaritzen zintudan, eta honek ere eragina zuzena zuen nire zakilean. Gero eta gogorragoa zegoen. Praka jaitsi eta ipurdia justu justu estaltzen zintuen tanga mehe bat agertu zen. Eroturik nengoen eta ikuspena gustukoa izan arren ezin izan nuen itxaron eta tangaz libratu nizun. Une batez ohetik altxatu nintzen eta biluzten nintzen bitartean zure sorbalda, ipurdia eta hankek eskaintzen zidaten paisai zoragarriaz goxatu nuen.
Horrela Segundo bat itxoiteko eskatu nizun eta komunera joan nintzen. Berehala itzuli nintzen, body milk, gorputz-esne bote bat eskuetan nuela.
Kremaz bete nizun sorbalda, hankak, izterrak, ipurmasailak... liluratzen ninduen lurralde osoa. Eta igurzten hasi nintzen. Hasieran eskuekin. Gero, nire gorputz osoarekin.
Zuk kuxin bat sabelaren azpian kokatuz ipurdia pixka bat altxatu zenuen, oraindik eta gehiago ni berotu nahian. Eta lortu zenuen. Orduan krema gehiago bota nizun ipurdian eta nire atzamarrekin ipurtzuloan jolasten hasi nintzen.
Krema bota nuen ere nire zakilaren gainean. Eta atzamarrak alde batera utzirik zakila hurbildu nuen eta kontu handiz, atzeko zulo txikitatik sartzen hasi nintzen.
Horrela, eman, ez gelditu. Errepikatzen zenidan. Eta aurrera atzera geunden, astiro, presarik gabe, gure gorputzen paradisuan.
Eta zakila barruan nuelarik titiak hartu nizkizun, zure atzamarrak klitoriarekin jolasten zuten heinean.
Nire zakilean itsasikara zetorrela nabaritu nuenean geldirik geratu nintzen baina orduan zuk aurre hartu zenuen eta zure ipurdia zen aurrera atzera nire zakilaren gainean irrist egiten zuena. Aluan sartu nizun nire atzamarra eta korritzen ari zinela nabaritu nuenean lehertu zen nire zakila zure barruan. Eta horrela geratu ginen ohean etzana, besarkaturik eta irribarretsu…

1 comentário:

Idatzi disse...

Milesker.
Eta barkatu.