05/12/2007


Pelikula geroz eta aspergarriagoa dirudi. Baina zerbait gertatuko delakoan nago, oraindik ere. Ez du itxura txarrik. Baina halako batean, pantailan ez ezik nire praketan zerbait ari dela gertatzen ohartu naiz. Prakak askatu dizkidazu, gutxien espero nuen unean eta zertan ari zaren galdetu ondoren, zure agindua bete dut. Pelikula ikusten jarraitu dut. Hori saiatu naiz behintzat, zuk agindu didazulako, baina ezin dut pelikulan kontzentratu. Zure ahoan berehala handitu da nire zakila. Eta zure mingainaren lanak zoratu egiten nau. Miazkadak gero eta goxoagoak dira. Baina morboa ematen dit zu horretan zauden bitartean ni pelikula ikusi nahian egotea. Halere, eskua jarri dizut buruan, eta erritmoa markatu dizut. Ezin izan dizut ezta abisatu ere egin eta zure ahoan isuri egin naiz. Altxatu zaitut eta zukua nola edaten duzun ikusi zaitut. Uste dut berriro ere gogortu zaidala... Ez, ez dut uste gau honetan aspertuko garenik...


Sem comentários: