21/12/2007

Konfiantza handirik oraindik ez bagenuen ere, berriro gelditu ginen, pote batzuk hartzeko. Gau horretan ere hotza egiten zuen eta hotzari aurre egiteko tabernaz taberna ibili ginen. Zurekin larrua jotzeko unea noiz helduko zen ez nuen ikusten. Gero eta politagoa zeundela iruditzen baitzitzaidan. Horietako taberna batean zure ezagun batekin elkartu ginen. Neska bat zen, ikasle garaietako ezaguna edo. Eta mutil batekin zegoen. Galdezka hasi ziren, ea zer egiten genuen bertan, ea bikote ginen, eta halakoak, badakizu. Zuk azaldu zenion zer ginen baita gau horretan lo egiteko gela bat alokatuta genuela ere bai. Bikoteari distira berezi bat sumatu nion begietan, logela aipatu zenuenean. Eta bat-batean neskak, lotsati, esan zizun: ba... ni gurasoen etxean bizi naiz hemen eta... gaur... ligatu egin dut mutil honekin eta... zera... ez duzue izango lekutxo bat guretzat? Orduan begiratu ninduzun. Hasiera batean ez zidan batere graziarik egin, baina zure ezagunak ziren eta, zer egingo diogu ba? Ostatu eman genien gure gelan. Pote batzuk gehiago hartu genituen. Mozkortzen hasiak ginela nabaritzen zen. Horrek esan nahi zuen, baita ere, bikote bakoitzaren beroaldia handitzen hasia zela. Lo gelara joateko unea iritsia zen eta hara abiatu ginen laurok. Lo gelara sartu ginen. Ohe bat eta sofa bat gela berdinean, besterik ez zegoen. Zuk gustuko duzun likore goxo hura atera zenuen eta lau kopa zerbitzatu zenituen. Sofan eseri ginen baina kopak zerbitzatu zenituenerako gure gonbidatuei arropa pixkat falta zitzaiela ohartu ginen. Musu bero batean korapilatuak zeuden. Gero eta ausartagoak. Neskak orkatiletan zeuzkan praka eta kuleroak. Mutilaren eskuak neskaren alutxoan lan egiten zuen bitartean. Arropa eranzten jarraitu zuten, gure aurrean guztiz biluzik geratu ziren arte, gu esistituko ez bagina bezala. Neska lau hankatan jarri zen sofaren gainean eta mutilak atzetik ematen hasi zitzaion. Ahoa bete hortz geunden biok. Lotsaturik hasieran. Baina bero bero. Zuk nire praka jaitsi zenuen. Baita nire galtzontzilo ere. Eta nire zakila dastatzen hasi zinen, nik besteak nola egiten zuten larrua jo ikusten nuelarik. Orduan guztiz biluztu ninduzun. Neska zeharka begiratzen ari zelarik. Eta nik ere biluztu zintudan, mutila zeharka begiratzen ari zelarik. Ni sofan eserita jarraitzen nuen eta zu, niri sorbalda emanez, nire zakilaren gainean eseri zinen, beste bikote ikusten genuen bitartean. mmmmmm. Bero bero geunden. Gogor-gogorra ni, heze-hezea zu... Besoak atzera bota zenuen eta nire bularraren gainean jarri zenituen, zure aldaka gora eta behera mugitzen zenuen bitartean. Nik ipurmasailetatik heltzen zintudan eta mugimendu horietan laguntzen zintudan. Bikoteak buelta eman zuen eta posizio berdina guri begira jarri ziren. Biek irri egin zuten. Eta gure ikuspenak ere berotu zituela argi zegoen, mugimenduak azkartu baitzituzten. Har ezazu bularretatik, esan zidan neskak, bular ederrak baititu. Eta nik agindua bete nuen eta bularretatik heldu zintudan orduan. Isuri alu bero horretan, niri begira esaten zuen neskak, isuri eta emaiozu zure zukua. Zure berotasuna ere gero eta nabarmenago zen eta aurrera makurtu zinenean konturatu nintzen isuri zinela. Orduan alutik atera zenuen zakila, baina posizioz aldatu gabe zure ipurmasailak kokatu zenituen nire zakilaren gainean eta hor mugimendu lizunekin igurtzi eta igurtzi aritu zinen, ni zure sorbaldan isuri ninzen arte... mmmmmm! eszena goxoa eskaini diguzuena, esan zuen neskak, orgasmo-irribarrea aurpegian zuelarik...



1 comentário:

Anónimo disse...

ufffff! Bero beroa!