18/12/2007

Azken taberna atzean utzi dugu eta ostatura goaz hiriko kaleak zeharkatuz. Zure eskuak nire hankartera doaz eta praka gainetik nire gogortasuna konprobatzen duzu. Iristeko unea ez dugu ikusten, eta bidean, portal bat irekita ikusi dugu. Begiratzen diogu elkarri. Gaueko ordu txikiak dira. Ez da inor egongo. Pentsatzen dugu. Atea bultzatu eta barrura sartzen gara. Praka askatzen diogu elkarri. Zure tanga gainetik laztantzen dizut alutxoa. Zuk, galtzontziloaren azpitik sartu duzu eskua eta, zuzenean, nire zakila laztantzen duzu. Gure begiradek desira, besterik ez dute adierazten. Baina zure begiez gain, zure bularrak begiratzen ditut, hain goxo dirudite! Gure ezpainak elkartzen dira, musukatzen gara. Baina zure eskuak ez du nire hankartea askatzen eta nik, tanga azpitik sartu dut nirea eta zure hezetasuna dastatzeko aukera izan dut. Belarrira dator zure ahoa. Belarrian musukatzen didazu. Nik, modu berean erantzun nahi dizut. Zure belarrira noa orain eta musukatzen dizut. Baina horretaz aparte, kontu lizunak xuxurlatzen dizkizut eta gero eta beroago zaudela ohartzen naiz. Zure eskuak zure kamisetaren azpian daude. Bularretakoa lurrean dagoela ikusten dut. Nire zakilari tregoa pixkat eman diozu eta orain, bularrak laztantzen dituzu. Galtzontziloa eranzten dut zuri begira nagoen bitartean. Buelta ematen duzu eta lurrean kokatzen zara. Horrela, lau hankatan zaudelarik, ni ere lurrera jaisten naiz eta atzetik zure tanga kentzen dizut. Nire mihiarekin zeharkatzen dut zure azala. Poro guztiak dastatu nahi ditut. Bitartean, zure eskua zure altxorraren gainean dagoela ohartzen naiz. Atzetik ere hara bidaltzen dut nire mihia eta zure alutxoa zeharkatzen dut gure hezetasunak elkartuz. Baina ezin dut gehiago eta zu oso heze zaudela ohartzen naiz. Atzera egiten dut. Zakila nire eskuekin hartzen dut eta zure barruraino zuzentzen dut. Gerritik heltzen zaitut eta horrela, ene hankarteak zure hezetasun ederrean irrist egiten du. Sarketa ederra egiten dizut, ipurmasailetatik heltzen zaitudan bitartean. Baina ohartzen naiz ez naizela ni mugitzen ari dena. Ni geldirik nago eta zu zara mugimenduen jabe. Zuk egiten duzu aurrera eta atzera zure gorputzarekin, zuk erotzen nauzun zure mugimenduekin, eta zure plazera lortu ondoren nirea ere lortzen duzu... Ufffff, logelara joango al gara orain? Esaten didazu praka igotzen duzun bitartean. Jakina! Erantzuten dizut...

1 comentário:

Idatzi disse...

Hooooooooootza...
hoootza....
kalien hotz handixa eitxen dau!!!!