10/12/2007

Sorbaldetatik hasi naiz eta olioa zure bizkarrean nola zabaltzen den gustukoa dut. Sorbaldak, bizkarra... Ipurdian gelditu naiz. Masajea gustukoa duzula, ez dago dudarik. Hanketara ere zabaldu dizut olioa. Zu ohartu gabe biluztu egin naiz eta olioa ere ene hankartean zabaldu dut. Irristakorra daukat zuretzat. Eta zure ipurmasailen artean irrist egin dut. Zure barruan goxo goxo sartu naiz. Eta nire eskuak olioz bete ondoren zure bularretara eraman ditut. Ipurdia altxatu duzu. Lau hanketan gelditu zara. Eta ene hankartea sartzen dizut inolako trabarik gabe. Nire eskuek, bitartean, olioz betetako eskuek alegia, zure titiburuak laztantzen dituzte. Ezin dut gehiago, abisatu dizut. Ba segi, ez kezkatu, esan didazu, isuri zaitez niregan! Oihukatu didazu. Kafea gustatu zaizu? Galdetu dizut. Kolonbiakoa, ezta? Esan didazu irribarretsu...

2 comentários:

Idatzi disse...

Kopa falta da oraindik...

Anónimo disse...

Zerbitzatu zuk..