15/12/2007

Dutxaren soinuak esnarazi nau. Nagiak atera eta leihotik sartzen den eguzki izpiek lagunduta altxatu naiz. Biluzik nago. Atzo gaueko gure jolasen ondorioa. Ondorio ederra. Leihoa zabaldu dut eta hotza sartzen bada ere, sentsazio hori nire azalean sentitzea gustukoa dut, segundo batzuk bederen. Dutxara hurbildu naiz orduan. Ohikoa denez atea irekita utzi duzu. Eta ni ixil-ixilik sartu naiz. Gortinaren atzean, urak zure gorputza nola bustitzen duen begira geratu naiz une batez. Nire hankartea emozionatu da berehala eta bera ere altxatu egin da, zure siluetaren bihurguneak ezagutzean. Gortina erretiratu dut astiro eta zure begiek esan didate bazenekiela hemen nengoela. Ederki ongi bazenekien hori, zure eskuekin bularren gainean xaboia zabaltzen ari zarelako. Nik emango dizut xaboia, esan dizut. Eta zurekin dutxan sartu naiz. Xaboi botea hartu eta, zure atzean paratuta, xaboia zabaltzen hasi naiz. Lepoa eta sorbaldetan aurrena. Gero bizkarra zeharkatu dut. Presarik gabe. Eta handik, eskuak luzatuz, zure bularretaraino dagoen bidea egin dut. Zure titiburuetan entretenitu naiz. Gogorrak daude. Zugana pixkat gehiago hurbildu naiz eta ene hankarte gogorra zure ipurmasailen artean kokatu egin dut. Baina nire eskuek zure aurreko partean jarraitzen dute lanean. Bularretatik sabelara jaitsi dira. Eta sabelan zabaldu dizut xaboia. Zilborraren inguru eder horretan. Belaunikatu zara orduan eta lau hankatan geratu zara baineran, nire aurrean. Segi xaboia zabaltzen, esan didazu. Xaboia hartu eta berriro ere bizkar aldean zabaldu dut. Eta pixkat beherago ere emango bazenidake? Proposatu didazu. Bai, hara joateko asmoa nuen, baina presarik gabe. Gero eta beroago egon arren zure ikuspen hau gustukoa dut. Baina zuk esan bezala egin dut eta xaboiaz beteriko nire eskuak zure ipurdiraino joan dira. Ipurmasailetan eman dizut xaboia. Mmmmmmm. Hortik izterretara jaitsi naiz, hanketan eta berriro ipurdira. Ipurtzuloan ere pixkat. Eta hortik aurreko partera kolatu dut esku bat. Alutxoan eman dizut xaboia eta topatu dudan hezetasuna, uste dut, ez dela dutxarena... Zure altxor ttipia laztantzeko ere aprobetxatu egin dut. Eskuak erretiratu eta urarekin garbitu egin dut xaboi guztia. Nik mugitzen dut dutxa zure gorputzean zehar. Xaboirik gabe geratu zarenean ni dutxa bihurtu naiz. Eta zu horrela egonda mihia eraman dut zure garondora. Lepoan miazkada txikiak ematen hasi naiz. Eta lehen xaboiak egin duen ibilbide berbera egin dut mihiarekin. Bizkarratik jaitsi, nire eskuek zure bularrak laztantzen dituzten bitartean... Ipurmasailetaraino iritsi da nire mihia. Oasi eder horretara. Eta miazkadak gero eta beroagoak dira. Ipurtzulotik zure altxorraraino dagoen bidea zeharkatu du nire mihiak. Eta atzeko posizio horretatik zure alutxoan sartu dut mihia. Zure oihuek argi uzten didate asmatzen ari naizela. Dutxa geldirik dago, baina hezetasuna lehen baino askoz ere gehiago nabaritzen dut orain. Buelta eman duzu. Baineran etzanda zaude eta hankak zabal-zabalik dituzu. Zure altxorraren saria eskaintzen didazu. Eta hara itzuli naiz. Altxorraren gainera eraman dut berriro ere nire mihia. Noizean behin, jaitsi egiten dut mihia eta zure alutxo hezearen barrura sartu egiten dut, zuku ederra dastatuz. Handik berriro altxorraren lekura. Astiro, baina gelditu gabe. Zure mugimenduek iragarri egin didate orgasmo eder batean murgilduta zaudela. Orduan ohartu zara nire mihia zure altxorraren gainean dagoen bitartean, nire eskua zakilaren gainean dudala. Eta mugitu egiten dut mihiarekin batera. Eta zu isuri zarenean, azkartu egin ditut nire eskuaren mugimenduak, eta zure sabelaren gainean isuri egin naiz ni... Beste egunen batean xaboia zuk emango didazu?