16/12/2007

Hotza zabaltzen ari da gauarekin batera. Kalera jaitsi naiz bestondo txiki hau pasatzeko asmoz eta paseo bat ematen hasi naiz. Orduan ikusi zaitut. Nire fantasia guztiak inbaditzen dituzun hori. Kotxez zabiltza, motel, eta ikusi nauzunean gelditu egin zara, hurbildu egin zara. Badakizu zenbat alditan konpartitu ditugun fantasia berdinak. Ea nora nindoan galdetu egin didazu. Buelta bat ematera, erantzun dizut. Ea zurekin joan nahi dudan galdetu didazu. Eta ia erantzun gabe kotxeko atea ireki eta sartu naiz. Ederra zaude. Eta ezin izan dut ebitatu zure bularretara begiratzea, edota zure soineko beltzak agerian uzten dituen izterretara begiratzea. Lehenengo momentutik urduri jarri naizela badakizu. Eta gainera, sexuaz hitz egiten hasi zara. Halako arratsalde hotzetan larrua jotzea zer ederra izango litzatekeen, eta halako kontuak, ezta? Galdetu egin didazu. Aho bete hortz begiratzen zaitut eta orduan ohartu zara hankartea handiturik dudala. Ez moztu! Esan didazu, eta atera zakila hori nik ikus dezadan! Zuk ongi ezagutzen duzun leku apartatu batean gaude jadanik eta nik, lotsa lotsa eginda baina morboz beteta praka eta galtzontziloak jaitsi ditut, guztiz. Kotxea gelditu egin duzu eta nire zakilaren gainean makurtu egin zara. Jaten hasi zara, xuabe. Eta horretan zaudelarik soinekoa igo eta kendu dizut. Nire eserlua erreklinatu egin duzu eta bertan geratu naiz ni, etzan. Tanga kendu duzu, eta niri sorbalda emanez eseri egin zara nire zakilaren gainean. Nire hankartea gogor gogorra dago eta sobera ongi irrits egin du zure barruan. Gora eta behera zaude nire gogortasunaren gainean eta nik ipurmasailetatik hartzen zaitut, mugimendu horietan lagundu nahian, zure bizkarraren edertasuna ikusten dudan bitartean. Bularretakoa askatu dizut eta eskuak bularretara eraman ditut. Gogor heldu ditut zure bularrak. Gero, esku bat jaitsi egin dut eta larrua jotzen didazun bitartean, zure klitoriaren gainera eraman dut. Eskuak dituzu aurreko kristalaren kontra jarrita eta nire zakilak ez du askoz gehiago aguantatuko. Sutan nauzu. Kaleko hotzaz ahaztuta nago jadanik. Eta horrela isuri egin naiz. Isuri egin gara...



2 comentários:

Idatzi disse...

Kalera irtetzeko gogoekin nago. Agian kotxea hartuko dut, ia ikusten zaitudan.

Kabaretari disse...

Normalean baino lasaiago emango dut paseoa, ea ikusten nauzun...