11/12/2007

Eta elkarrekin eman genuen opor horiek? Ahazteko zailak dira. Egun batean beste hondartza batera joatea proposatu zenidan. Plan ederra iruditu zitzaidan, baina hau ezustekoa! Iritsi ginenean eta hondartza nudista zela ohartu nintzenean. Zuk ba al zenekien? Galdetu nizun. Eta zure irribarre maltzurrak erantzuna eman zidan. Total hemen ez gaitu inork ezagutzen! Esan zenidan. Bikiniaren goiko partea kendu zenuen. Nik lotsa-lotsa eginda nengoen, baina tira, inork ez gintuenez ezagutzen bainu-jantzia kendu nuen. Ufff!, esan nizun, zu biluzik nire ondoan izanda ez dakit nola moldatuko naizen, e? Orduan okerrena heldu zen. Bikiniaren beheko partea erantzi zenuen. Eta berriro ere, zure alutxo depilatua ikusi nuen. Aho bete hortz geratu nintzen eta erreakzionatzeko astirik izan gabe, nire hankartea, jende horren guztiaren aurrean gogor gogor jarri zen. Hau bai lotsa! Matelak gorri gorri nituela ohartu nintzen, eta zuk barre egiten zenuen. Hotelean arrapatuko zaitut! Esan nizun korrika uretara sartzen nintzen bitartean. Lotsa bai, baina morboa izugarria eman zidan. Batez ere, ni uretan nengoen bitartean zu itsas ertzean paseatzen zinelarik... Zuk ere hotelera iristeko zain zeundela banekien...



2 comentários:

Idatzi disse...

Ji ji ji

Uretan.
Biluzik.

Hotelera joango gara?

Kabaretari disse...

Nirekin barre batzuk egin dituzu hondartza horretan... goaz hotelera,faborez!