11/12/2007


Irribarretsu zaudenean, aitortu behar dut, gustatzen zaidala. Bai, bero bero nengoen hotelera iritsi ginenean. Eta zure biluztasun oso horretaz disfrutatzeak beroago jarri ninduen. Zuk agindu bezala aulkian kokatu nintzen. "Gaur zerbait diferente" esan zenidanean, gutxien espero nuena jaso nuen. Atsegin handiz. Nire zakila zure bularren artean ikustean, nire tenperatura neurtzeko gai izan zitekeen termometrorik ez zegoelakoan nengoen. Titiak estutu zenituen nire hankartearen kontra, zure eskuak erabiliz, eta zure bularrek marrazten duten tarte goxo horretan larrua jo egin nizula esan dezaket. Niretzako esperientzia guztiz berria zela ere aitortu behar dizut, zuk esan zenidan bezala. Eta zure lepoan isuri nuen nire zukurik beroena... Bai, Ahaztu ezina...


3 comentários:

Idatzi disse...

Eta iratxoak gaua izorratuko dit.

Baina bidali ahal izan dizut nahi nuena.

Kabaretari disse...

Iratxoarekin borrokan jarraitzen dut... gaur ez bada bihar izango da... bai, iratxoak gaua izorratu digu. Dena dela Eskerrik asko!

Idatzi disse...

Iratxoa aurkitzen dudanean bereak egin du!!

Gau bat izorratu digu, baina beste asko gelditzen dira.