26/12/2007

Zutaz pentsatzeak berotzen nau oraindik. Eta zure gorputzaren gertutasunak imajinatzean gogor jartzen nau. Bazkaldu ondoren zutaz geratu naiz pentsakor. Eta zure tanga beltza irudikatu dut. Apenas estaltzen zaituen hori, bai. Utzi zenizkidan idatziak hartu ditut eta nire gelara joan behar izan dut. Ohean etzan naiz eta gero eta gogorrago nauzu, imajinatzen zer egingo genuen zu hemen eta orain egongo bazina... Orduan esku bat nabaritu dut nire hankartea laztantzen. Zu zara. Berehala ezagutu ditut zure kurbak, zure bular handiak, jantzita daramazun tanga beltz ttipia eta ez kentzeko eskatzen dizudan bota altuak. Irri egin didazu. Nire aurrean erantzi duzu tanga. Astiro, presarik gabe. Eta soilik botak daramatzazu. Olioa atera duzu eta nire gorputzaren gainean zabaldu duzu. Ondoren nire gainean jarri dena zu zara. Zure gorputz osoarekin olioa zabaldu duzu. Nire gorputzaren gainean irrits egiten duzu. Mmmmm. Zure bularrak horrela nabaritzea gustukoa dut. Faltan botatzen zintudan eta zure berotasuna berriro nabaritzeak poztu egin nau. Nabaritzen zaizu, esan didazu nire zakila gogor-gogorra hartzen duzun bitartean. Nire hatzak zure alutxora eraman ditut eta uste dut nabaritu dudan hezetasuna ez dela soilik olioaren ondorioz. Heze zaude. Gustatzen zaidan bezala. Eta zuk gustuko duzun bezala, laztandu dizut altxorra. Orain sendatuko zara, esan dizut. Hatzak kendu dizkidazu handik eta zakila hartu eta zure kobazulo goxo horretara zuzendu duzu. Punta sartu duzu nire gainean zaudela. Eta eskuak bularretara eraman dituzu. Erotuta nauzu. Burua atzera bota duzu eta zure gorputza niregana jaitsi egin da. Nire zakil osoak irrits egin du zure barrualdean. Gerria mugitzen hasi zara, zirkuluak eginez. Eta nik zure aldakatik heldu zaitut gora bultzatzen dudan bitartean. Eta joko bero horretan murgildu gara biok, isuri garen arte eta bata bestearen besoetan lo hartu dugun arte.


Oraindik gau luze eta heze bat zor didazula gogoratu nahi nizun, baina berriz ere helduko da bakarka jolasten aritu behar ez garen eguna...

Sem comentários: