10/12/2007

Gaur, espero ez nuen sorpresa topatu dut zure gonaren azpian. Zeharo liluratzen nauten zure media horiek. Eskua zure hankartera eraman dut orduan, zure izterretatik pasa ondoren, eta zure tangak markatzen duen mugaraino eraman dut. Autoan gaude eta urduri jartzen ari naiz. Lehenbailehen gelditzeko beharra sentitu dut, batez ere zure alu hezea ikutu dudanean. Martxa aldatu behar izan dut, baina berehala aparkatzeo toki apropos bat ikusi eta hantxe gelditu gara.
Zure jasarlekua erreklinatu dut zure gainean eseri eta tanga kendu dizut, gehiago ukitu gabe. Sufriarazi nahi izan dizut. Gozarazi nahi izan dizut, hobeto esanda. Zure besoetatik heldu zaitut eta prakak askatzeko egin dizudan keinua berehala ulertu duzu. Galtzontziloen azpitik askatu duzu zure laguntxoa. Gure gorputzak, ez dakit nola, baina elkartu egin dira, eta nire zakil gogortua barneratu da zure kobazulo ederrean. Kanpoan botatzen duen euriak lagunduko bagintu bezalaxe... Gaur plazerezko oihurik ez. Ixilik goxatu dugu. Astiro, gure herria bustitzen duen xirimiria izango bagina bezalaxe... Zakila guztiz bustita atera dut zure barrunbetik...



3 comentários:

Idatzi disse...

"gure herria bustitzen duen xirimiria izango bagina bezalaxe"

Nire sirimiria...
...nire ekaitza...
...nire gozamena...

Anónimo disse...

Zu bustiko zaituena, alegia...

Idatzi disse...

Noiz egingo du baina nigan euria?